五漁村是由romaggiore, manarola, corniglia, vernazza和 monterosso這幾條組成!
我住嘅村係romaggiore,我覺得好令嘅一條村!
搭船由r去到monterisso,這個村相對較大,但一樣都冇咩野行!
一日去曬五條村係岩岩好嫁!
之後再搭船去 vernazza!
再搭反去住個條村,因為中間兩條村因上星期意外,搭船去不到要搭火車!
C字那條看上去很小,所以沒有去!
搭火車manarola,跟住一樣這麽美!
看夜景便反家!
五漁村有梯田種葡萄,酒也很出名!
仲有紙包裝酒添!
這兩天每晚都買成支酒飲,我想我變了酒鬼!
2012年10月21日 星期日
五漁村-day 2
五漁村-day 1
2011-10-20
由Florence搭火車去到clinq terre五漁村!
訂了戚riomaggiorre這條村住!住在一個海邊的地方!
好浪漫!
在市鎮左兜右兜,其實很小!
沒多久便回家!用用電腦和嘆酒便睡!
明天向其他村出發!
戀人之路上星期出現意外,下年先開反!只可以搭火車c同m嘅鎮!
2012年10月19日 星期五
Outlet day
由FLORENCE搭TRAIN先去PRADA SPACE OULTET,個度只得PRADA﹑MUI MUI,先排隊等十點半開門,十點到,已經排到後後地。
十點半先有號碼票拎,後來發現號碼票,慢慢拎都唔遲,因為係用來記得邊個客人拎既野。不是分入去的先後次序,可以睇左野再去拎都唔遲。反正你KEEP左同SALES話要,佢地會等你拎票。
由於之前係英國BISCETER OUTLET都不會有搶袋關係,入到去慢慢搵想要既野。
先去睇MUI MUI銀包,個款不是我想要的。再睇袋,款沒有我想要,可能上次在BROWN TOMAS看到那個才是我想要,後悔沒有買到。
再過返PRADA睇,見一大堆亞洲女人圍住銀包櫃,每個人手上拎住幾個銀包,掛住幾個袋。先知呢邊可以拎住幾個慢慢揀 (雖然個STAFF會同你講只可以KEEP 5MINS,要比其他人揀),當然冇人理你啦,睇住D人拎住成一粒鐘....
剩下的不多,女人們都會圍著張台等其他銀包拎出來揀OR等人手上放低出來。
就這樣,一直等,看了一轉,拿了幾個比較之下,終於拿到一個係我想要的。
不過這一個真係搶返來GA,好刺激GA。
話說有人埋單,有D款唔要,STAFF拎返出來SALE,個STAFF一黎出來,銀包都未放到落台,男朋友﹑我﹑韓國女人加埋STAFF四隻手捉住個銀包,定左1秒,因為個韓國女人手指插到個STAFF,比STAFF啤同罵,佢放左手,先搶到返黎。
係今日放出黎多人想要既色同款,因為拎住呢個款好大壓力,四圍既女人望住你,等你放落台,STAFF又會吹你問要唔要。
最後當然要啦,HAHA。
後來搭火車轉的士去附近THE MALL發現有一模一樣,個邊D人唔會搶。
不過SPACE比THE MALL優勝係佢埋單,會突然比多左個折你,平左幾十EURO,(初時唸係唔係LAST ONE先有這折扣)。不過講真THE MALL都有PRADA,SPACE就唔會有咁多人啦,但仍然有咁多人,當然唔多唔少都係平DD。(<--我係咁唸啦)
THE MALL原本幫老姐睇GUCCI,但我真係揀唔落手囉,有點老氣。
對GUCCI同其他品牌沒有興趣不用去THE MALL.....
因為SPACE既PRADA比THE MALL多款同埋會有驚喜(我個銀包再折;男朋友款眼鏡冇)
開開心心攬住堆戰利品回家。
P.S 歐洲火車通常係車上會查票,但意大利寧舍唔同 (定FLORENCE啦),上火車比人查票,如果沒有上車前打卡,要罰錢。下...... 又唔係搭METRO,做咩要打卡。去左成個西歐都唔洗上火車前打卡,鬼知呢到要。佢仲叫我地睇車票後面,只見到有條LINK,類似叫你上網睇INSTRUCTION。有邊個買完車票仲會上網睇下條LINK講咩,佢仲拎埋本野出來,多國語言講要罰錢。話冇人同我地講過(買票職員都沒有講過,而且我地係意大利境內搭左5次火車,職員查票都沒有罰過),個STAFF仲話你問就會講,你沒有問就不會講,咁不如你去搶錢啦。意大利根本係一個搶錢既國家。好討厭。
2012年10月18日 星期四
Pisa & Florence
PISA斜塔有一個羅馬白色大理石,斜了4.5公尺,真人比照片睇到好斜,是世界上七大建築奇蹟之一。
火車站附近有一間PIZZA店是用柴火燒,不會很熱氣,好味,旅遊書推介。
周圍兜兜,用了二個多小時把它逛完。PISA是一個小鎮,而且景點只有斜塔,也不用留太久。
之後返返FLORENCE CITY,行左好多景點,但我已經唔記得名。
睇相啦。哈
之後上了山上睇SUNSET和CITY景,很美哦。
2012年10月17日 星期三
Florence
每一次來到每一個地方,總會期望人們會很NICE,但一次一次都幻滅。
意大利人真的很沒有禮貌。
明明是我們是CUSTOMER,仲要睇佢地面色。
討厭。
巴士司機超級暴躁,揸車狂越線(意大利人揸車很多個都是這樣),前面架車行得慢,仲要嗶嗶人,人地唔讓,開窗罵,仲舉埋中指,揸架車唔洗咁燥啊。
好彩第一站落車,我唔想客死異鄉。
HOTEL姐姐個人係咁黑面,比完錢成個人笑囉,D人假到。
之後去皮革市場,意大利皮既袋很出名,FLORENCE特別出名的,因為有部份都在這里做。
左挑右挑選一下先,還有時間考慮。
在FLORENCE遇見寶寶,已經第二次遇到認識既人。
題外話:在AMSTERDAM巴士站見到一對亞洲情侶,很記得他們的樣子,之後在PRAGUE去CK巴士站見到,已經覺得很奇妙的事,但昨天又在ROMA見到。雖然由頭到尾都沒有說過話,但我已經覺得很得意。
世界真的很小。
2012年10月16日 星期二
Roma - day 2
之後搭METRO去鬥獸場,以鬥士和野獸戰鬥地方,曾經最高一次紀錄死了數千名鬥士和萬多頭猛獸。
鬥獸場旁邊有君士坦丁凱旋門,本人覺得同法國都差不多....
在希臘看得多,兜了一會便走。
第三站:依曼諾二世紀念館
為紀念意大利統一時開國英雄依曼諾二世邢建。
第四站:真實之口廣場
第五站:西班牙廣場
西班牙廣場對出有成條名店街,LV﹑GUCCI ETC。
其中有一間CAFE店叫CAFE GRECO,是羅馬最古老的CAFE,有二百五十二年歷史。
找了一間中餐吃,大廚人很好,我們加要求,都不會另加我們錢。
2012年10月15日 星期一
Vatican梵蒂岡
梵蒂岡是世界上最小的國家,是在意大利羅馬景內!
第一站買完下站車票!
就去梵蒂岡!
梵蒂岡只有聖伯多祿教堂和博物館參觀!
明明很近,但差不多一整天遊,因為超多人,每個都排接近一個小時!
博物館仲要超大,行勁耐………又逼!
發現排隊打尖不是亞洲人專利!!
之後去萬神典等等!
去得多,地圖不在!
成晚同美國人聊天,好好笑!
旅行經驗很豐富,不敢去非洲囉!
2012年10月14日 星期日
Roma - Day1
搭EUROSTAR,真係幾快。
由於資金短缺,揀了一間超平易,原本都有心理準備沖涼既問題。
點知去到,話係第二邊住,個邊冇得上網。
真灰,上網要行幾條街先有得上。
係VENICA上網要忍住凍,呢邊要行幾條街。
突然覺得係LOBBY上到網,已經好幸福,唔洗要求係房上到囉。
之後出去~~
許願池
傳說中羅馬人離開時,背對許願池扔下銅幣,就可以將來返到去。希望將來可以再來意大利啦。
之後食埋野天黑,兜一會,回家。
2012年10月13日 星期六
TriAngel - Venice
「相傳在公元前二世紀的古羅馬,有一位善良的女孩和她的男朋友相愛,後來男孩被青蛙魔女勾引,魔法使他漸漸地冷落了女孩。女孩整天坐在窗前哭泣,真情最終感動了上蒼,天上的眾神令仙鶴叼著這個玩偶---愛之神,放在她的床前,青蛙魔女終於露出原形逃走 了,男孩又重新回到女孩的身邊。這只來自意大利著名的手工玩偶“愛之神”在其本土深受喜愛。意大利的女孩喜歡將它放在自己的房間裏,讓它守護著自己和愛人。」 --擇自網上
當然我係唔會相信呢個啦。
係男朋友一來到VENICE,就叫住周圍話要買呢隻野。我都係陪既過程中,對呢隻公仔產生好感。所以就買左。。。。
在VENICE找了很久,因為很多質素都是粗糙的,脫線的。
基本上一間有好好少少質素的TriAngel公仔買,我地都入至少兩次去睇,因為有很多不滿意的地方,價錢合,但脫線,沒有證書。
仲要今日落大大雨,撐住把傘周圍搵,仲搵到迷路lol.....
原本已經決定左去回第一間店買 (TriAngel公仔不是間間都有,要逐間逐間入去搵),但係亂行時,搵到一間<衝上雲霄>劇集的電視,見到小小的一張劇集入面既公仔。
價錢係極奇貴,但手高真係超好,而且係老闆娘自家製,佢話佢間野係ORIGINAL,成個VENICE得一間。仲有好多佢親手做既面具。
老闆娘人超好~!!~~
不同顏色既TriAngel是有不同的meaning。
佢D手腳係識得郁GA,可愛YEAH~~~
2012年10月12日 星期五
Venica -day2
由於住在市區那邊,先搭車去個島到,再搭船去st. Marco個碼頭落!
先行聖馬可教堂和廣場!
再去嘆息橋!
再去利奧多橋!!
如果想係澳門維尼斯搭[ 貢多拉]船,即人地邊撐邊唱歌個啲,要一百多歐元在這邊!
嘩,咁貴!先唔搭囉!
呢度有好多玻璃製品和面具,好想買,但點放係行李箱,實整爛,取消這念頭!
2012年10月11日 星期四
Oktoberfest
趕得切在德國啤酒節最後一天去參加,房租真的貴到飛起。一房難求,更何況住十四人房....
一到達MUNICH,即刻去啤酒節場地飲啤酒,由於太趕沒有吃東西,在里面食左半隻雞同豬手,終於試到德國豬手,半隻燒雞係德國TRADITIONAL FOOD,旁邊德國人推介。
可能太早飲酒,睏,便返一返HOSTEL訓陣。應該是太早起身,又趕去玩,身體累。
在離開場地之前,有一個德國爸爸帶住D仔女,問我地係唔係想入去,因為有些帳蓬是要RESERVATION才可以入去的。
給了兩張BEER 和一張FOOD卷。
可以晚上來再玩。
大約六點再出去,因為今天是LAST DAY,一定要等到晚上十點半FAREWELL。
入場地前先兜一圈,搵野食醫肚,出面賣半隻雞JUST 4.5 EURO,WAH,中午在入面食係一個DOUBUT有多。即刻再食返隻。
食完衝入去飲酒,揀左個令位坐係到,「令位」即係旁邊既人很好NICE﹑很盡興咁同你一齊玩。中午旁邊既人唔夠NICE LOW。因為其實德國人有D真係超好人,有D對你好兇。
(特別奧地利人,好似唔係咁鐘意亞洲人)
(仲有HOSTEL有個阿嬋,好似一黎到就得罪佢咁,黑口黑面,問又唔想答我問題,放心啦我會比返個評分你GA 啦,收人咁貴,咁既態度,EAT BANANA LA)
旁邊的人玩得超開,拉埋你起身一齊企曬係張凳跳舞,未試過幾千人係場地一齊飲酒﹑跳舞,仲要LIVE MUSIC,開曬燈,不是PUB那樣。正。
MUSIC都係德國歌,但聽少少你都會識D唱,很難忘的一天。
飲到十點半,FAREWELL埋先走,D人會帶細細支手拎既煙花棒來SAY GDBYE,自備的。
出到去掃平野,LAST DAY MA,哈哈,食左士多啤利朱古力﹑香蕉朱古力﹑仲有脆卜卜既花生物體(但唔係花生),好甜。
D TEE平到3-5EURO有得交易。不過冇興趣買,哈。
飲了1.5LITERS BEER,有史以來人生第一次飲咁多啤酒的一個晚上。
回家走也走不穩,心臟也跳得很快,回到死豬咁睡死。
蒙蒙之間聽到有STAFF帶了一個醉死的男人回來,跟我男朋友說那人有什事找他們上來。(因房里只有我地三個),其他人仲未回來。
那個爛醉的男人,半夜發開口夢把我吵醒,蒙蒙之間聽到有另一個男罵「SHUT UP」,事後聽男朋友說他開口夢,冇開口夢個陣係超大鼻"寒"聲。把大家吵醒曬,幸好我一隻睡死既豬。希望佢今晚唔好咁吵啦。
HAPPY OKTOBERFAST,NICE BEER,NICE PPL,NICE EVERYTHING,
LOVE HERE。
(網路很差UPLOAD不多相,睇FB啦。)
Munich -day4
2012-10-10
去這邊的集中營,覺得比柏林更值得去!
更多資料、相片去睇反之前情況!
之後行下市區去出名啤酒屋飲啤酒食豬手!
2012年10月9日 星期二
Munich day3
姨媽到連行幾步都攰!唉!
第一站: olypmic park,都係奧運場地以前!
第二站: BMW MUSEUM
原來寶馬係德國牌子!很多不同款車子!
如果想參加酒廠要早幾個星期book,問說爆滿!
有人問完晤心熄,係到睇,點知見到有三個位放左出黎!
咁就六點反黎睇!價錢扺過睇博物館,了解製造一架車真的不易!
同埋用機械運作好似機械人咁!
每一部分做相同動作!
仲去德國博物館,€3好多野睇!飛機、戰機模型等,好岩男仔同小朋友睇!
過
Munich day 2
2012-10-08
由於唔知係啲衫太污穢定咩事!
我兩隻手都有好多紅點!痕死!
兩個月旅行第一次去洗衫!
哈!但有時啲太嗅我會手洗嘅!
掟洗衣機第一次,因為要等要錢,麻煩!
等了三個小時有多包埋乾洗!
中午出一出市區行下蝸牛教堂同city hall!
便買東西回去煮,因為昨天酒醉唔想咁辛苦!
2012年10月6日 星期六
Schloss Neuschwanstein
旅遊書說很連迪士尼都參考佢做白雪公主城堡。
1869至1886年為巴伐利亞國王洛域二世所建,他沉迷歌劇,設法建一庭夢想中的中世紀城堡,以取代原有的舊天鵝堡。
用了十七年建成,耗了國家很多資金,住了三個月,就被逼下台。
同埋環山給樹木包圍住個城堡,很美的。
有巴士和馬車都可以上去新天鵝堡,但其實行上去都好快,很多遊客都是行上去的。
由於是分時段入去,十二點多買了票,三點多才可以入去,太多遊客啦。
一定要去Marienbrucke吊橋,因為係個度可以影到最令既CASTLE一面。
CASTLE入面很精緻很美,但我看了這麼多ROYAL,為何張床都不是很大,房間都不是我想像中既大,應該係DOUBLE BED,公主床咁樣MA....
2012年10月5日 星期五
Fussen (GERMANY)
見到德國傳統衣服,很有想買衝動。希望可以止到。
由於很遲才BOOK HOSTEL,住左一間離開CITY既地方,係樹林一個湖旁邊,下巴士後走半個小時。SO SAD。
幸好去的時候,有一個好心婆婆車我地入去。
不過出完CITY行返返去,真係幾累,幸好天黑前行完個森林,害怕有野獸....
2012年10月4日 星期四
Konlgssee國王湖
今天去距離SALZBURG很迎的國王湖,但國王湖是德國境。搭40分鐘巴士再轉另一架15分鐘巴士去到。
又係搭船出海,發現今次已經係第三次出海睇河,尼斯湖﹑萊恩河﹑今次到國王湖.....
花左好多錢係D水到....
不過真的很美,都值得既。
之後兜兜鎮仔,影下相便出返SALZBURG。
去莫扎特出生地和故居,加深對這音樂家的認識。
莫扎特和貝多芬都是在維也納成名,莫札特是奧地利人,所以會見到很多手信有佢個樣。
之後去左OLD CITY影相....
旅遊書說SALZBURG每一個角落都很美,我發現D旅遊書說得很誇張。
令我地抱住很大期望....只可以說還可以啦。捷克在我心中六仍然是最美。


















































