佢真係日日新鮮D TROUBLE THINGS,今日早上佢接到一個未接來電就衝出來大聲話我:「我唔怕你係老細面前打小報告啊!!!」呆左,佢真係變態到無野搵野黎罵。話說老細成日用無來電打黎,佢就以為係老細打比佢,以為我昨日打佢小報告比老細,如果你真係行得正,企得正,就唔洗怕人點樣講啦,你咁樣講出黎,就係因為你「「「怕」」」。
而且我唔會笨到,日日對住你個女人,仲走去講你壞話,只有笨人才會咁樣唸。你估我仲想你每日發幾十次瘋咩。
仲要拎我電話打比老細,老細打返黎,佢又唔得閒聽電話,叫我問啦。我聽錯佢既問題,又話我咁簡單既野都問唔好,你完全係一個精神失常兼嚴重有病態 + 變態既老女人。你呢D係私人事,自己用自己電話問,人地幫你唔該都冇聲,仲要罵人,第一次遇著這種「瘋女人」。
家下,不斷搵我做錯少少既野來針住我吵,放馬過黎啦,我第一次咁認真對一個人討厭。
仲要厚面皮到問:「我有沒有欺負你??」,你連「欺負」既定義係咩都唔知,持著自己聲大夾惡,完全鄙視佢,因為同佢講簡直浪費體力,佢根本覺得自己係岩。
放工,仲想扮冇野痴住我,勁冷淡回應,好彩佢都醒水,返到屋企又想OPEN TOPIC同我講野,呢個女人真係變態,我今次咁易睬返你,你下次又會好易再吵過。香港人不是好欺負,自己發完脾氣,仲想痴返過黎,IMPOSSIBLE,因為我都有脾氣的,我對你係絕望啦。
而且久違的一個人過日子,我唔要再過被人煩住既日子。
沒有留言:
張貼留言