2012-04-30
繼尋日發生說我們少給屋租錢之後,對格陵蘭人的態度有點無奈!
今天一早起身去機場,搭巴士出去,搭0925班機去Kangerlussuag,check-in拎埋boarding pass,差不多上機前半小時,廣播叫我地!
職員說飛機發生點問題,不能給我們上機,以為delay la,但對面班丹麥婆婆又不用,問之下,說班機too heavy, 所以要我地轉機,收左我地張boarding pass, 俾左1220班機嘅boarding pass!
之後見到1030有一班機,想為何不給我地轉這班呢?
而且航空公司仲發緊該時間boarding pass俾人!仲要睇住簽卡囉!
走去櫃台問,因為無端百事,要我地等多三個小時,仲要野飲都冇杯俾反!回話說其他乘客要轉機,我地唔曬,咁即係覺得我地太多時間啫!
又話1030班機滿曬,叫她好似轉我地咁轉其他人,她又唔肯咼!(因為她又不想賠人地機票錢)
原本冇咁惱,但睇到隔離不斷有人拎boarding pass,連狗都有得上機,覺得超唔公平!問題我地又不是最遲check-in!!!點都不是我們啦!
惱到勁大聲罵她,呢個係你地公司問題,不是我地!對住英文比我地更差嘅人,有很強嘅優勢係我地呢邊!
突然醒起hostel的人說會十一點在機場第我地,show mail給她看!
先開始做下野!攪左成十分鐘出黎結論: 我地可以搭1030班機,但行李要1220班機到!我覺得好低能,同冇轉係冇分別,我地仲教埋她,不如我地自攜行李上機啦!咁又得咼!好八痴囉!
之後要我地簽同意書claim form, 仲俾500kr (around 67euro), 之後唔可以再追究個啲啦!
她俾錢個下,我地呆左,問她啲錢for咩?因為我地根本吵咁耐冇唸住要錢!只係覺得唔公平,同埋本身唸住叫拎上網密碼三個小時,(只需100kr, 1x euro)!哈!
最後可以趕得切上機,當然十一點等我地個個人唔見人就走左啦,仲邊會等我地呀!不過有錢袋就算啦!
機倉位置滿曬,但我唔明點解唔收少啲人,發現唔夠位就轉人去下一班?根本是航空公司冇好嘅arrangement!delay左無辜嘅人,又唔冇咩安排俾我地!唉!
Book 左hostel,個景沒有想像的好,但應該算該鎮不錯嘅景!
原本打算買菜煮飯,有人見到有波睇,飯都唔食囉!
由酒吧走回家腳程一小時!攰死,個鎮可以可以行嘅地方細到冇野講!
在格陵蘭幾天變得愈來愈愛睡!
2012年5月4日 星期五
飛機說太重不給我們坐?
Published with Blogger-droid v2.0.4
訂閱:
張貼留言 (Atom)

好過份的航空公司!
回覆刪除點解要係你地轉唔係他人喎~
狗都可以上機先抵死呀~~
你既旅程好豐富呀~希臘好靚!
dorthy,
回覆刪除所以我地咪好惱囉!有錢賠都好,哈!